۱۳۸۴ آذر ۱۵, سه‌شنبه

8:. ترنس؟؟؟!!! .:


واقعآ بعضی از این ام تو اف ها ابروی ما رو بردن. مثل این که ترنس بودن از نظر بعضی ها یعنی ۸۳ قلم ارایش کردن و افتادن تو خیابون راه رفتن . اونم چه راه رفتنی . انگار وارد سالن فشن شدن .



یه چیز خیلی بدیم که دیگه کاملآ جا افتاده اینه که حتمآ هم باید یه دوست پسرم داشته باشی .


خلاصه این جور رفتار ها و همین کارهاست که باعث می شه دیدگاها اینقدر بد باشه . اصلآ این جوری نیست که هر کسی آرایش کردن دوست داشته باشه بشه ترنس .


بعضی از این ام تو اف ها یه جوری حرف میزن که ادم وا می ره . کی گفته دختر ها این جوری حرف می زنن یا این جوری راه میرن ؟ کدوم دختری این جوریه ؟


یه سری دیگه هستن وقتی ازشون می پرسی برای چی می خوای عمل کنی می گن برای این که می خوام شوهر کنم . یا نمی دونم خیلی دوست دارم که .... واسه همین می خوام عمل کنم . این شد هدف ؟ لازم به ذکره که الان دخترهای معمولی بدون شوهر موندن . حالا جه برسه به ما که بچه دارهم نمی شیم . به خاطر همین هم هست که خیلی ها بعد از عمل پشیمون می شن .


من نمی خوام مامان بزرگ بازی در بیارم ولی این خیلی بده که یه ام تو اف بره با یه پسر گی دوست بشه . مگه شما همجنس گرایین ؟ گی و چه به ترنس ؟ اصلآ این دوستیها به درد نمی خوره دلیلشو بعدآ می گم ضمنآ باید بگم که من اصلآ نمی گم که هم جنس گرایان آدمای بدی هستند .هم جنس گرایان از جمله گی ها کاملآ انسان هایی محترم مانند سایر افراد جامعه هستن.


نوشته شده توسط شیوا(نویسنده ی پیشین آهوی خسته)

هیچ نظری موجود نیست: