۱۳۸۷ آذر ۱, جمعه

31:. گلایه .:


نوشتن از درد و رنج به خصوص اگر مشکلی باشد بد نام و صعب العلاج همیشه با سختی همراه است.امکان ندارد ناراحتی کسی را ببینیم و با تبش متآثر نشویم اما در این میان نیز استثنأ وجود دارد،کسانی که حتی همراهی و پشتیبانی خانواده را در کنار خود ندارند.


خانواده هایی هستند که دانسته یا نادانسته،مستقیم یا غیر مستقیم مسئول دربدری،آوارگی و به تباهی نشستن جگرگوشه ی خود میباشند و فرزندی که بنا به رسم و عادت دیکته شده فرا گرفته تا رفتارها و خواسته های هر چند منطقی و در پاره ای از مواقع کوچک خود را سرکوب کند و یا اگر شهامت به خرج دهد و صحبتی از موجودیت خود به زبان آورد بعید است که با برخورد منطقی شما مواجه گردد.

شمایی که یا نمیخواهی و یا نمیدانی که خارج از این خانه ی به ظاهر امن اما بی روح چه تهدیدها،ناروها و متلکهای زشت و چندش آور انتظار فرزندت را میکشد و چه بر روزگارش خواهد گذشت.براستی کسی که در خانه با بی مهری و رفتارهای دور از منطق و بچه گانه ی عزیزانش مواجه میشود در خانواده ی بزرگتر که همان جامعه است برایش فرش قرمز گسترانیده شده است؟؟؟

باید شاهد روزگار سیاه کسانی بود که در دام پست ترین افراد افتاده اند و یا خواهند افتاد.تن فروشی،اعتیاد،خلافکاری و دست آخر هم قتل یا خود کشی سرنوشت گروهی است که به حال خود رها میشوند،غنچه هایی که نشکفته پرپر میشوند و جز حواشی جامعه جایی برای نفس کشیدن نخواهند داشت.

پدران و مادران عزیز،فرزند ترنس سکشوآل شما نیز هم خون شماست،در این میان کسی مقصر به وجود آمدن این شرایط بغرنج نیست،این قسمت و مشیت الهی بوده که باید پذیرفت و در جهت درمان و بهبود گام برداشت.چرا نمیخواهید فکر کنید؟بپذیرید،کنار بیایید و کمک کنید؟چرا؟چون یاد نگرفته ایم و یاد نگرفته اید که همه ی ما انسانیم و باید برای رشد و رسیدن به تعالی انسانی تلاش کنیم.

تا به حال از خود پرسیده اید چرا فرزند ترنس سکشوآل شما با همه چیز در جنگی نابرابر و کمر شکن است؟چرا یک نفر باید مسئول تحمل دشنامها،مارکها،و رفتار دور از انسانیت برخی باشد؟تا به حال شده قدمی برای بهبود سلامت جسمی و روحی فرزند ترنس سکشوآل خود بردارید؟تا به حال شده منابع محدود فارسی در مورد این مهم را مطالعه کنید تا بتوانید کمکی هر چند کوچک و یا حتی معنوی به فرزند خود بکنید؟

چرا همه حق زندگی دارند اما یک ترنس سکشوآل نه؟همه حق دارند برای بهبود زندگی خود تلاش کنند،تحصیل کنند و کار کنند اما یه ترنس سکشوآل نه؟شمایی که مهمترین و اصلیترین حامی این قشر آسیب پذیر هستید برای بهتر شدن شرایط زندگی کردن ما و امثال ما مسئول هستید پس در این امر دریغ نکنید.

البته در میان این اکثریت نیز افرادی وجود دارند که با حمایت خانواده مراحل درمان را پشت سر میگذارند و به زندگی عادی و حقیقت ذاتی خود دست پیدا میکنند.


همراه شوای عزیز...تنها نمان به درد
کین درد مشترک هرگز جدا جدا ...درمان نمیشود

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام کاش نمیامدم تو یه وبلاگ که جواب داده بودی نسبت به این لغت خواص کنجکاو شدم با اومدن وخوندن مطالبت واقعا متاثر شدم . خدا بزرگه توکل کن تا اونچه که حفت هست بدست بیاری

ناشناس گفت...

سلام مونا جونم

شرایط خیلی خیلی سخیته میدونی مونا جون انگار هر چقدر سن میره بالا درک و تحمل سخیتها بیشتر میشه منکه اینطوری شدم

خیلی دلم گرفته اینروزا احساس میکنم بیشتر از گذشته به یه نفر که حامیم باشه نیاز دارم

واقعا تحمل سخیتها برام سختر شده به شدت احساس میکنم یه آدم مهربون ( یه مرد که بتوه درکم کنه ) نیاز دارم تا حرفهای تو گلوم و قلبم مونده رو بهش بگم و اونم درکم کنه و ازم حمایت کنه

میدونی مونا جون دیگه حرف نزدن از خودم خیلی سخت شده نیاز دارم با یکی حرف بزنم به یکی بگم چی هستم میخوام عاشق بشم و با توسل به نیروی عشق سخیتها رو راحتتر تحمل کنم

بگذریم خواهر گلم . راستی مونا جون توی فیلم تولد ( مهتاب و محسن ) مهتاب یه آهنگ برای محسن میزاره ، میدونی اون آهنگ ماله کیه ؟ خوانندش کیه ؟

که توش میگه : منتی بر تو ندارم این نیاز من بود ، برای با تو بودن من این آخرین تلاش من بود

خیلی دلم میخواد این آهنگو داشته باشم اخه چند شب پیش نشستم بازم فیلمو دیدم جاتم خالی حسابی گریه کردم

حالا دلم میخواد اون آهنگو داشته باشم ولی نمیدونم خوانندش کیه و اسم آهنگش چیه ؟ خدا کنه تو بدونی آدرسشو بهم بدی

عزیزم مراقب خودت باش

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
با اجازتون شما رو لینک کردم.. اگه موافق نیستین لطفا اطلاع بدین لینکتون رو حذف کنم.

Diapason گفت...

نظراتت رو در مورد پست همجنسگرائی خوندم...

خیلی ممنون و استفاده هم کردم

موفق باشی

ضمنا اگه کاری از دست من ساخته است با جان و دل در خدمتیم
آپ کردی خبرم می کنی؟؟