۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

43:. بدون شرح .:

آهـــوی خــســتــه هم فیلتر شد...
اما در این آدرس میمانم و به فعالیت ادامه میدهم،پس مثل همیشه فقط و فقط همینجا دنبال کننده‌ی مطالبم باشید.

۱۲ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

این روزا همه چی فیلتره..فیلترشکن شده بخشی جدایی ناپذیر از کار ما...همچنان محکم ادامه بده... :-)

یوسف

دوست تو گفت...

فکر کنم بخاطر رنگین کمانی که تو بکراند گزاشتی فیلترت کردن.اخه عزیزم اینا به همه چیز ما همجنس گراها گیر میدن

:. آهو .: گفت...

"دوست تو"عزیز
دلیل فیلتر شدن آهو راستش برام اهمیتی نداره،هر چی بوده بالاخره فیلتر شد،اما من خودم همجنسگرا نیستم و مطالب آهوی خسته هم در مورد ترنس سکشوآلیزم هست.اینو باید میگفتم که سوء برداشتی که پیش اومده بود حل بشه.
با تشکر

rozi گفت...

سلام مونای عزیزم
خوشحالم که بعد مدت ها تونستم بازم به وبلاگ پر محتوات سر بزنم
به قول بعضیا! هم خوشحالم که وبلاگت فیلتر شده و هم متاسفم!
خوشحال از این بابت که مطالبت به قدر مفید و راستین بوده که به باب میل آقایون آخوند شیرین نیومده و متاسف از این بابت که دسترسی به وبلاگت کمی سخت شده.
در هر صورت من که طعم کوفتیه فیلترینگ رو اصلا حس نمی کنم تو ترکیه!
دوست دارم خواهری
مراقب خودت باش

خاطره گفت...

سلام دوست عزیز
من فقط نظراتی که در پست آرش (پزشک قانونی)‌ گذاشتید و جوابهای دیگران به شما و شما به دیگران رو خوندم، اومدم اینجا بهت بگم که عزیزم خیلی حساس شدی و تند واکنش نشون دادی، و الا فکر نمی کنم نوشته آرش منظور بدی داشت یا توهین آمیز بود. عزیز من من در اروپا زندگی م یکنم و تجربه زندگی کردن در چند تا کشور رو تا حالا داشتم، اینجا هم متاسفانه همینه، مردم ترنس ها رو نگاه می کنند، زل می زنند، و در برنامه های تلویزیون گاهی دیده می شه که دست میندازند. اگرچه مردم رو در رو و علنا این کار رو نمی کنند و اما این برحورد متفاوت در همه جای دنیا هست، خواستم اینو بگم که فکر نکنی اگه جای دیگه بودی وضعت خیای فرق می کرد. دوما اینکه فیلم تهمینه میلانی هم توهین آمیز نبود به نظر من ، همونطور که هر آدم معمولی ممکنه به رواندرمانی احتیاج داشته باشه، کما اینکه خود من هم سالها در ایران رواندرمانی شدم، اگر شما شرکت یک فرد ترنس رو در رواندرمانی توهین می دونی، اونوقت آدم ممکنه فکر کنه نکنه تو خودت رو یه آدم معمولی نمی دونی؟ چون هر آدم معمولی احتیاج به رواندرمانی پیدا می کنه و رواندرمانی مثل رفتن به آرایشگاهه به نظر من، همه بهش احتیاج دارند، کما اینکه همه کسانی که در گروه من رواندرمانی می شدند همه از افراد حتی بالاتر از معمولی جامعه بودند، همه تحصیلات بالا و شغلهای بالا و موفق، و فقط برای اینکه از اونچه که هستند بهتر شوند رواندرمانی رو انتخاب کردند، حالا شما به من بگو فیلم میلانی کجاش توهین آمیز بود عزیزم؟
فکر می کنم زیاد حساس شدی، من شخصا برام فرقی نمی کنه که شخصی که دارم باهاش حرف می زنم یا از کنارم رد میشه، یا همکارمه، ... ترنس باشه، گی، باشه، لزبین باشه، یا هر خصوصیت اقلیت دیگه ای، من برای همه آدمها به یک مقدار ارزش و احترام قائلم و باور کن عزیز من به عنوان کسی که برای همه احترام قائلم و همه برام مساویم، بهت اینو می گم که خیلی حساس شدی و خیلی تند واکنش نشون میدی برای چیزی که به چشم هیچکس نیومده جز خودت. سعی کن خودت هم به خودت به عنوان یک آدم معمولی نگاه کنی نه یک آدم متفاوت ، اونوقت شاید دیگه انقده تند برخورد نکنی و همه چیز رو به خودت نگیری.
با احترام
خداحافظ

:. آهو .: گفت...

سلام خاطره جان
ممنون از ابراز عقیدتون و در جواب باید خدمتتون عرض کنم که من شخصاً به ادبیات به کار برده شده توسط نگارنده‌ی تارنمای "پزشک قانونی"اعتراض داشتم،دلایلم رو به انتقاد از اون مقاله و مقاله‌ها و ... رو در قسمت نظرات همون تارنما عرض کردم که فکر نمیکنم نیاز به تکرار مکررات باشه.
فیلم خانم میلانی از نظر اینجانب و دوستانم که این فیلم رو تماشا کرده بودن کاملاً غیر حرفه‌ای و توهین آمیز و به هدف خنداندن تماشاگران و تمسخر طراحی شده بود(توجه کنین:عرض کردم از نظر من و دوستانم)تا حدی که همه‌ی حضار با دیدن شخصیت به اصطلاح دلارآم از خنده روده‌بُر میشدند و اما اعتراض من به اون فیلم نه به خاطر حضور اون به اصطلاح ترنس به روانشناس برای مشاوره و تراپی بلکه به شخصیت اون فرد به عنوان یک فرد ترنسکشوآل،به دیالوگهای به کار برده شده توسط اون فرد و به واکنش دیگر بازیکنان در اون فیلم نسبت به اون فرد بود،خانم میلانی اگر قصد اطلاع رسانی صحیح و حرفه‏ای نسبت به این مهم رو داشتن میتونستن با مشاوران خودشون تحقیقی صحیح‌تر و منطقی‌تر از ترنسکشوآلیزم داشته باشن تا یه چنین فضاحتی به بار نمی‌اومد.
در مورد برخوردهای دوگانه باهاتون کاملاً موافقم چون این قبیل رفتار فقط به کشور ما ختم نمیشه و همه‌ جای دنیا وجود داره و من از این قضیه کاملاً آگاهم.
و مطلب آخر که باید بهش اشاره کنم این مسئله هست که من خودم رو طبیعی میدونم و کسانی که به اصطلاح خودشون در حال فرهنگ سازی هستن، به روشهای مختلف سعی به غیر طبیعی نشون دادن،بیمار یا بدبخت و منحرف نشون دادن این افراد رو دارن در حالی که کاملاً آشکار هست که ترنسکشوآلیزم به تنهایی بیماری نیست و فرد ترنسکشوآل مثل بقیه‌ی افراد میتونه بیمار بشه،میتونه سالم یا غیر سالم زندگی کنه،میتونه عاشق بشه و میتونه زندگی کنه.
امیدوارم توضیحاتم کامل بوده
سپاسگذارم
مونا

ناشناس گفت...

بابا چیه همتون زانوی غم بقل گرفتید

چرا اینقدر سخت می گیرید.الان که ملت ازدواج می کنن مثل ... پشیمون می شن.دیگه الان کسی ازدواج نمی کنه که.اونایی هم که ازدواج می کنن پشیمون می شن.بدبخت اونایی که بچه دار هم می شن.توی کلاس زبان ما به جز یکی همه ی دخترا می گن ما اصلا نمی خواهیم بچه دار بشیم.قضیه ی مرغ همسایه غازه هست!!!

برید دنیا رو بگردین.عشق دنیا رو بکنید.این همه کشور تفریحی.این همه خوشی.نشستین ناراحت وبلاگ های فیلتر شدتون هستید!!!

خب فیلترش کردن که کردن.من خودم یک سایت (نه وبلاگ) داشتم که بیشتر از نیم میلیون تومان اون موقع خرجش کردم با بیش از 1000 بازدید کننده در روز.فیلتر شد.خب مهم نبود که این همه سایت فیلتر می شه یکی هم روش!

کلا آدم نباید زندگی رو سخت بگیره.سخت بگیری زندگی هم برات سخت می گیره.نمی دونم فیلم "راز" رو دیدین یا نه.اگر ندیدین حتما ببینید.کلا دیدتون به زندگی رو عوض می کنه

چند وقت پیش یک جمعی بود توی شمال رفتیم ویلای یکی از آشنایان.دایی خواننده لیلا فروهر هم اومده بود.خلاصه تمام مدت خوردیم و نوشیدیم و عشق دنیا رو کردیم.یک گروه نوازنده و خواننده هم اومده بودن.هیچ کدومشون اهل نه ازدواج بودن نه زندگی.از هر کسی هم توی این دنیا خوشبخت تر بودن.می رفتن دبی اونجا کیفشون رو می کردن ، می رفتن اروپا و ... خلاصه یکجا بند نمی شدن.هیچ پول و حرفه ای هم بجز شاد کردن مردم نداشتن.می رفتن مثلا شیراز . نه خونه داشتن اونجا نه آشنا و نه ....فقط زنگ می زدن به کسانی که می شناختن می رفتن خونش تا صبح می زدند و می رقصیدند.صاحب خونه هم از خداش بود که یک شب بیشتر توی خونش بمونند.
زندگی یعنی این!
زندگی یعنی اینکه برو مصر ببین چی ساختن!
زندگی یعنی اینکه برو برزیل ببین توی اون چنگل های آمازون خدا چه شگفتیهایی آفریده!





زندگی زییاست ای زیبا پسند
زنده اندیشان به زیبایی رسند

شاد باشید

rozi گفت...

salllam khahari nistiiii?omidvaram ke halet khub bashe aziiizam az khodet bikhabaram nzar gole mehrabun
doooset daram aziiizam

ادی گفت...

سلام
مطالبت رو خوندم، جالب بود، وبلاگ خوبی داری
خوشحال می شم سری به وبلاگم بزنی و اگر خواستی تبادل لینک کنیم.
من همجنسگرا هستم
موفق باشی

:. آهو .: گفت...

سلام رزی عزیزم
ممنون ازاینکه به یادمی،به زودی با مطلبی جدید باز بر میگردم،بهم ایمیل بزن تا ازت بی خبر نباشم.

rozi گفت...

سلام خواهریه عزیزم
امیدوارم که خوب و خوش تندرست باشی
نگرانتم خیلی وقته که نیستی
عیدت مبارک
برات آرزوی داشتنه یه ساله آروم و بی دغدغه و البته شاد دارم
تمیدوارم ساله جدید سالی شاد و پیروز باشه برات
دوست دارم عزیزم

:. آهو .: گفت...

سلام رزی عزیزم
من خوب هستم و همه چیز خوب پیش میره،چند وقت پیش برات یه ایمیل فرستادم که جوابی ندادی وگرنه من همیشه به یادت هستم،ممنونم بابت تمام مهربونیهات و منم سال نو رو بهت تبریک میگم و امیدوارم موفق و سربلند باشی در کنار کسانی که دوستشون داری و بهشون عشق میورزی.
میبوسمت عزیزم