۱۳۸۴ آبان ۱, یکشنبه

5:. تفاوت فرد ترنس سکشوآل با همجنسگرا .:


وقتی مردم کوچه و بازار یه نفر و می بینن که رفتارش بر خلاف ظاهر جنسیت اون هستش فوراْ شروع می کنند که : وای ــ اونو ببین ــ از این بچه ها... هستش ها ..

ا‌‌ه اه

مرده شور شو ببرن............

دیگه چی کار می شه کرد؟ عوام که می گن همینان دیگه ...

این و گفتم چون بعدش می خواستم یه چیز مهمترو بگم..

زیاد شنیدیم که به افراد ترنس سکشوآل،همجنس باز یا همجنسگرا گفته می شود. در حالی که فرق این ۲ تا از زمین تا آسمونه.

یک فرد همجنسگرا کاملا از جنسیت خودش راضی هستش. یعنی اگر ازش بپرسی که دوست داشتی بر عکس الان دختر یا پسر یه دنیا می اومدی؟ جوابش مسلماً منفیه.این افراد خودشون را قبول دارن . اما در عین حال از نظر جنسی به جنس مخالفشون گرایشی ندارن.. بلکه به همجنس خودشون گرایش دارن.

ولی یه فرد ترنس سکشوآل اصلاً از جنسیت خودش رضایتی نداره. در واقع مثلاً یه ترنس ام تو اف به بقیه پسرها به چشم جنس مخالف نگاه می کنه و دختر ها را همجنس خودش می دونه.یعنی به نظر خودش علاقه جنسی اون به جنس مخالفشه نه موافق.اختلاف بزرگ ما با افراد همجنسگرا همین هستش که معمولاً نادیده گرفته میشه.


 
اصلاً یک ترنس سکشوآل مثلاً یک ترنس اف تو ام علاقش به دخترای دیگه از حس مردونه اون نشأت می گیره. بر عکس یک دختر همجنسگرا که چون خودش دختر هستش و احساست و ذهنیتش هم دخترونه هستش .. بنابراین به خاطر همجنسگرا بودنش به دختر گرایش داره.


نوشته شده توسط شیوا(نویسنده ی سابق آهوی خسته)

۱ نظر:

آیتای گفت...

سلام منم یک پسر ترنس هستم همه ای مشکلات و فکرهایی که همه ترنس ها میکنن رو منم میکنم. خانواده من تا حدودی از ظاهرم میدونن ولی تا الان واضح نگفتم.و نمیخوام هم بگم و عمل کنم چون میدونم که بعد از عمل مشکلات دو چندان میشه. اگه به فرض عمل خوب انجام بشه و فامیل و انواده هم مشکلی نداشته باشم. این بار. توقعات دخترانه که میخوام ولی نمی تونم اذیتم میکنه مثلا نداشتم همسر. باردار نشدن و یک عمر بین زنها.یه جورایی بد شناخته شدنم.اذیتم میکنه.
من به این نتجه رسیدم و خودمو با این حرف سر پا نگه داشتم که من 2 روح در یک جسم دارم و باید از هر 2 مراقبت کنم.و قدرشو بدونم.شاید سخت باشه و درد آور.ولی تصمیم اینه که واسه خودم زندگی کنم.