۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

37:. بی مقدمه .:



فرا رسیدن نوروز جمشیدی را به تمامی دوستان و خوانندگان آهوی خسته شاد باش عرض میکنم و برایتان سالی خوش همراه با سلامت روح و جسم آرزومندم.

۱۱ نظر:

آرمان گفت...

سلام دوست قدیمی
اومدم سال نو رو تبریک بگم و آرزو کنم سالی سرشار از شادی و سلامت داشته باشی....ممنون از اینکه من رو فراموش نکردی..حال و روزم بدک نیست شکر باید بگذره دیگه...راستی عجب خبری نوشتی بابا دم فرانسویا گرم خود من شخصا فکرش رو هم نمی کردم چین خبری رو بخونم...شاد باشی یاحق

hamlet گفت...

مونای عزیز
سال تقریبا جالبی گذشت. امیدوارم امسال ادامه سال گذشته باشه.. غیرقابل پیش بینی و امیدبخش.
آرزو میکنم تحولی رو که منتظرشیم برای تو و همه ما پیش بیاد.
موفق باشی

شراره گفت...

سلام مونا جونم هر سال برای ما اولین نفری بودی که شاد باش نوروزی می فرستادی اما امسال خبری از تو نبود یه روز قرار چت بزاریم من کارت دارم.
سال وب و پر از موفقیتی داشتهباشی.

rozi گفت...

سلام
سال نو و عید باستانی آریایی رو بهت تبریک میگم.با آرزوی موفقیت

rozi گفت...

سلام دوست عزیز آقا سامان
اولا اون حرفتون اصلا با واقعیت جور در نمیاد که همه ترنس سکشوال ها تن فروشی می کنن!بلی عده ای از سر اجبار وادار به این کار میشن تا هزینه های زندگی و مخارج عمل هاشونو در بیارن.شما یه انسان محترم و تحصیل کرده هستین اما به جای اینکه موشکافانه به قضیه نگاه کنین مثل رادیو تلوزیون فقط روی قضیه رو نشون میدین.بهتر بود می رفتیو تحقیقاتتو رو زندگی تی اس ها چه قبل و چه بعد عمل متمرکز می کردی و به این حقیقت میرسیدی که چه عاملی باعث میشه تا به اونجا برسه که وادار بشه برای نون شب و خورد و خوراکش تن فروشی کنه!!!تی اسی که با وحشی گری پدر و مادرش از خونه بیرون انداختع میشه و حتی والدنیش اونو دیگه بچه خودشون نمیدونن با اون مقعیت روحی و این شرایط گرگ صفت جامعه چه جوری باید زندگیشو با این همه خرج و مخارج جراحی و مخارج روزانه بچرخونه؟
همیشه مثبت اندیش باش و همیشه سعی کن دلیل ها رو پیدا کنی!
اگه تو همون تخت طاوس 5 تا ترنس تن فروشی میکنه شاید 200 تا زن نرمال هم تن فروشی میکنه!
یه نگاه به چت روم ها بندازی خیلی از آقایون گردن کلفت هم تن فروشی میکنن!!!

ستاره گفت...

سلام مونا جووونم

عزیزم سال نو مبارک انشالله سال جدید سال خوبی برات باشه عزیزم

در ضمن اون پست قبلیت چقدر عالی و خوشحال کننده بود خداکنه یواش یواش همه جای دنیا دیگه به ما به چشم بیمار نگاه نکنند

:. آهو .: گفت...

لازم به ذکره که من به دلیل لحن بی ادبانه ی ناشناس و به کار بردن بعضاً کلمات ناشایست نظرشون رو پاک کردم و فکر میکنم جواب و واکنش منو هم روئیت کرده باشن.امیدوارم این موضوع رو در نظر داشته باشیم که اگر انتقادی هم وجود داره باید در فضای محترمانه و بدور از فحاشی مطرح شه.

siavash گفت...

salam . man ye transe m to f hastam , ye emaile kheili kheili mohem baratoun ferestadam , ye soale kheili moheme ke age pasokhesho begiram kheili az moshkelate zendegim hal mishe . plz komakam konin . merci .

louis گفت...

yeki javabe mano bd!
aya transsexual ba transvestite farghi mikone? che farghi? TNX

:. آهو .: گفت...

ترنس وستایتیسم یا همون مبدل پوشی یک نوع انحراف جنسی به شمار میاد که هیچ شباهتی هم با ترنس سکشوآلیزم نداره و فرد مبتلا به این بیماری یا انحراف با مراجعه به پزشک میتونه برای درمان اقدام کنه.

رها گفت...

سلام
به نوشته‌ی جدیدم سر بزن عزیزم
مرسی:*